dinsdag 12 april 2011

Hospitali-Tea Catering



Mijn naam is Mandy Hoogendoorn, getrouwd en moeder van 3 meiden. Koken is altijd al mijn grote hobby geweest en ruim 5 jaar geleden heb ik de stap gezet om van mijn hobby mijn werk te gaan maken. Een High Tea Catering was het idee en Hospitali-Tea Catering werd de naam hiervoor. Het leuke van mijn werk is, dat ik altijd op een feestje kom en blijde mensen ontmoet.
Ik verzorg Engelse High Tea’s op locatie, bij mensen thuis, op het werk, op school, in de tuin of op een door hen gekozen locatie. Er zijn hiervoor vele gelegenheden te bedenken. Ik dek sfeervol op met mooi tafellinnen, serviesgoed en natuurlijk etagères en schalen voor lekkere hapjes en thee. Binnenkort begin ik naast de High Tea Catering ook met High Wine Catering!

www.hospitaliteacatering.nl
www.highteacatering.nl
www.highwinecatering.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten