donderdag 24 februari 2011

Gewoon Anders


Gewoon Anders, interieur & lifestyle

Ik ben Marjolijne Schotman (40 jaar) en woon in Dubbeldam/Dordrecht. Zo’n 3 jaar geleden ben ik na het afronden van de opleiding binnenhuisarchitectuur & interieurstyling en de docentenopleiding gezichtsgymnastiek met veel enthousiasme mijn eigen bedrijf ‘Gewoon Anders, interieur & lifestyle’ begonnen.

Met Gewoon Anders geef ik interieuradvies aan particulieren, bedrijven en sportverenigingen. Daarnaast verzorg ik workshops op het gebied van interieur(styling), zowel vanuit huis als ook op locatie en sinds een aantal maanden ook i.s.m. Tuincentrum PAP. En tot slot geef ik workshops gezichtsgymnastiek. Dit is een hele leuke workshop waarin we allerlei –vaak komische- spieroefeningen doen voor het gezicht en de hals om zodoende te komen tot een natuurlijke facelift: ‘Mooi door gekke bekken trekken’.

Doe je ook met ons mee op de Lente Fair?

www.gewoon-anders.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten