vrijdag 4 maart 2011

Huis van Mijn


Huis van “Mijn” is een eigentijdse lijn, met artikelen bestemd voor in en om het Huis. Vooral kussens, deurhangers, houten artikelen en schilderijen heeft Huis van “Mijn” in haar collectie. Ook zijn er voor de kinderkamer accessoires, kussens en schilderijen te verkrijgen.

Omdat wij van afwisseling houden, zijn er van alle artikelen maar enkele stuks te verkrijgen,dus altijd weer iets nieuws en u hebt iets unieks in Huis. Alles is handmade en met liefde gemaakt voor u. Huis van “Mijn” geeft ook accessoires en klein meubels een tweede leven, door middel van het op te knappen, of materialen te gebruiken om weer iets nieuws te creëren. Dit alles is te bewonderen op de Lentefair in Dordrecht, ik zou het leuk vinden om jullie daar te ontmoeten!

Willianne Treurniet

www.huisvanmijn.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten